Časté otázky

Čo je TraveliX?

TraveliX Vám prináša atraktívne ponuky s najvyššími možnými zľavami na ubytovanie, dovolenky, víkendové pobyty v hoteloch, wellness a masáže v relax centrách a ďalšie zaujímavé služby. Ponuky TraveliXu sú časovo aj počtom limitované. Môže sa stať, že ponuky môžu byť rýchlo vypredané a preto si včas zakúpte váš zľavový kupón.


C
hcem si kúpiť zľavový kupón. Čo mám urobiť?

Na stránke www.travelix.sk si vyberiete ponuku, o ktorú máte záujem. Po výbere stlačte tlačidlo "Kúpiť". Na nasledujúcej stránke si zvolíte počet zľavových kupónov, ktoré si chcete kúpiť a spôsob platby. Následne vyplňte vaše kontaktné a platobné údaje /v prípade úhrady cez internet banking budete pre platbu presmerovaný priamo na web stránku banky/. Po uhradení ceny ponuky a aktivácii zľavy na vami zadanú emailovú adresu obdržíte zľavový kupón.

Aby bola zľava aktivovaná, musí sa nájsť dostatočný počet záujemcov, uvedený v zľave.
Záleží  len na Vás, aby sa o dnešnej zľave dozvedelo čo najviac Vašich priateľov a známych. V prípade, že zľava si nenájde dostatočný počet kupujúcich, zľava neplatí a zaplatená suma za zľavový kupón vám bude vrátená na účet, z ktorého ste platbu za takýto kupón vykonali.


Je dodržaná kvalita ubytovania a dovoleniek pri takých vysokých zľavách?

Áno, všetky služby na zájazdoch a v hoteloch sú tie isté ako pri cenníkových cenách.


Ako je možné, aby bola na dovolenky a ubytovanie na www.travelix.sk až tak veľká zľava?

Zľava je vysoká preto, že jednotliví touroperátori a ubytovacie zariadenia ušetria na nákladoch na propagáciu a získajú nových záujemcov o svoje služby.


Ako to celé funguje?

Niekoľkokrát týždenne Vám prinášame nové jedinečné ponuky za najlepšie ceny vďaka neuveriteľným zľavám. Nárok na zľavnenú ponuku získate len vtedy, ak sa si zľavový kupón objedná dostatočný počet záujemcov.


Je nakupovanie na webovom portáli www.travelix.sk bezpečné?

Áno, pre spracovanie osobných údajov a platieb využívame najnovšie technológie zaručujúce maximálnu ochranu vašich údajov. Pre spracovanie platieb je použité SSL kódovanie. Používame platobnú bránu banky, ktorá vám zabezpečuje najvyšší spôsob  ochrany platieb a osobných údajov na internete. Všetky údaje zadávate priamo do systému banky a naša spoločnosť nedochádza vôbec do kontaktu s Vašimi údajmi.


Môže niekto zneužiť zľavový kupón?

Každý kupón je jedinečný a kontroluje ho po predložení zákazníkom samotný poskytovateľ zľavy. Nie je teda možné vytvárať kópie alebo nové kupóny. Každý kupón má jedinečný kód. Kupón dostane zákazník prostredníctvom e-mailu do svojej poštovej schránky.


Ako mám využiť poskytnutú zľavu?

Po obdržaní vašej platby vám bude zaslaný na Vami určený e-mail zľavový kupón. Riaďte sa pokynmi na zľavovom kupóne. Vytlačený kupón si potom uplatnite u poskytovateľa zľavy. Na základe zľavového kupónu budete môcť využívať služby, ktoré sú uvedené na zľavovom kupóne.


Čo ak mi hneď po zaplatení neprišiel zľavový kupón na môj mail?

Zľavový kupón dostanete z nášho systému automaticky až po pripísaní Vašej platby na náš účet. Niekedy sa môže platba zo strany banky omeškať najmä pri objednaní služby počas víkendu, alebo sviatku. Spravidla najneskôr na druhý deň by Vám mal prísť kupón na Vami určený e-mail. Ak Vám kupón neprišiel do 48 hodín, prosím Vás, kontaktujte nás na náš e-mail: reklamacie@travelix.sk.


Zasielate aj daňový doklad/faktúru po objednaní zľavového kupónu?

Daňový doklad (faktúru, pokladničný blok) vystavuje zariadenie, ktoré Vám samotnú službu poskytne. Zariadenie Vám vystaví daňový doklad v momente, keď je služba poskytnutá a kedy je kupón uplatnený. TraveliX.sk vystupuje výlučne v pozícii sprostredkovateľa, služby objednané prostredníctvom portálu zákazníkom neposkytuje a teda zákazníkom nevystavuje žiadny daňový doklad.